The Prince of Tides

Nu har jag suttit och kollat på film med mamma halva natten! <3
Filmen hette The Prince of Tides (1991). Med Nick Nolte & Barbara Streisand!
Vilken sjukt bra film är allt jag kan säga! Ville först in kolla på den, men efterhand så sögs jag in i filmen, trots att jag satt vid datorn. Och slutligen så kunde jag inte låta bli utan satte mig framför tv:n och kollade med mamma. Snacka om att jag är glad över mitt val! Jag kan inte släppa det...Vilken bra film!
Fast det kan ju vara för att den precis slutade också. Jag brukar vara lite hög och beroende av filmer som jag gillar... Som många av mina vänner har fått uppleva! Men jag ser faktiskt filmer som ett konststycke. De är till för att beskådas och avnjutas!

Nu ska jag lyda min kära moder och inte sitta uppe halva natten, vilket redan är för sent eftersom hon är över 3...haha
Men jag ska börja att göra klart allt jag håller på med så att jag kan gå och lägga mig.

Sov gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0