Film och läsande

Sitter och kollar på X-men 2 med min syrra.
Har sett filmen innan, men kommer nästan inte ihåg någonting av den, bara små delar. Så det är ju roligt att fräscha upp minnet lite. Det kan ju behövas ibland...;)
Idag har jag suttit och läst som en galning. Har börjat på En oväntad semseter av Marian Keyes. Läste hennes första bok Vattenmelonen förra året och blev kär i den direkt, så nu fortsätter jag med den andra boken. Trots att jag är en långsam läsare har jag ändå kommit en bit. Har även läst sjukt många häften ur min serie Djurens vilda värld. Som består av en massa fakta om alla möjliga slags vilda djur, även om djurrika platser och om hur vi förstör världen av olika slag. Det är sjukt intressant. Jag har sammanlagt 3 pärmar, men har bara läst tre...och det var ca 4-5 år sedan jag började att samla på dem...så det finns en del och det är mkt att läsa. Men det är kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0