090304

Idag har jag hunnit med ganska mycket. För att vara mig i alla fall, som normalt sett rör mig i snigelfart...;)
Börja dagen med att sega mig upp ur sängen, men det tog emot sjukt mycket när jag såg Axe ligga kvar i sängen och bre ut sig. Skitungen tog mer än halva sängen inatt, och nästan allat täcke. men jag bäddade med kuddar över mig. :D
Vet ju inte när han ska börja sova med de andra hundarna igen så vill ha honom hos mig så mycket som möjligt, får ju bara träffa honom på nätterna, resten av dagen är han med vilddjuren. ;)
Ja, när jag då gick upp, så låg han kvar och sov vidare. Fixa frukost och la mig i sängen och låg och klappade axe på huvudet medan jag åt. Sen lyssnade vi lite på "Den Skarpa eggen".
hade Historia A från 08.00-09.00. Sen satt jag i "Uppehållsrummet" och väntade på att klockan skulle bli lite över 10 så att jag kunde sticka till Vårdcentralen sen.
Men tiden gick snabbt eftersom jag fick sällskap, och blev utfodrad med både kaffe och föda. :D
Sen bar det av mot Vårdcentralen där jag anlädde i god tid och satt i väntrummet lite.
Snackade med psykologen och vi kom fram till att jag gjort stora framsteg och att vi ska pausa lite med besöken. :)

Sen körde jag till Obs, och skulle ta ut pengar bara för att upptäcka att jag bara kan ta ut en hundralapp, när jag behövde två..:P Så då måste jag sticka tidigare imorgon så att jag hinner det. :/
När jag kom hem så gjorde jag lite lunch och kaffe och satte mig i sängen med pappas bärbara dator. Jag lyckades att bli nästan helt klar med "Book Review:n" som jag skulle skriva till på tisdag, men eftersom jag kanske skulle till Halmstad så ville jag bli klar med den innan.
Och nu känner jag att jag är tillräckligt klar med den, så Halmstad here I come! :D

Kollade även klart på sista avsnittet av 3:dje säsongen av The X-Files.

Sen lyssnade jag klart på "Den skarpa eggen" och började lyssna på "Sune" istället..:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0