090319

Jag fick åka med pappa till skolan idag, han skulle ändå ut och rasta hundarna så han körde mig in till Arlöv. Hade engelska, där de som inte redovisade förra gången gjorde det nu istället. Det var en soft lektion, bara 1 timme. ^^
Hade även betyg-snack efter lektionen och fick reda på att jag ligger på ett stadigt VG, men att jag inte skulle ha några svårigheter med att höja mig! Jippi! Tummen upp till mig alltså! ^^
Solen skiner ju för fullt, så man kan inget annat än att le och lyssna på mysigt  musik i lurarna. :)
Eftersom jag skulle promenera med Annie när jag kom hem så orkade jag inte gå hem, utan tog tåget istället. Fast jag var frestad att promenera i vårsolen.
Men när jag kom hem så skulle Annie iväg med sin pappa och köpa nya hörlurar, så det blev ingen promenad. Får ta det en annan dag.
Jag passade istället på att fota mina kläder för dagen och det kommer ett nytt inlägg om det sen.
Bad även pappa att ta en bild på mig och hundarna, och det gjorde han gladeligen. Så det kommer bild på det med. ^^
Men först ska jag sätta mig i soffan med min Ben & Jerrys som jag fick igår och bara njuta. Tänkte även passa på att läsa lite i historia boken så att jag kan känna mig nyttig samtidigt som jag vräker i mig glass...;) Smart va?!


Kommentarer
Postat av: Anna

oh, var den god?

2009-03-19 @ 20:16:25
URL: http://laminerva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0