090320

Idag har solen varit framme och hälsat på nästan hela dagen. Eftersom jag är ledig idag så passade jag på att sitta lite ute i solen och njuta. Pratade först med Sanne i telefon och vi bestämde att vi skulle på bio ikväll. Ska bli kul, länge sen jag var på bio nu. ^^

Sen beslutade jag mig för att sitta ute i trädgården och plugga eftersom vädret var så himla härligt. Och där satt jag i 2 timmar. :) Och det var mysigt och skönt ända tills hundarna kom hem och skulle dela min filt med mig. Det slutade med att Axe satte sig i mitt knä, medan Bonnie snodde mitt Daim (men jag fick tillbaka det) och Kotte bet mig i näsan och drog mig i armen. SÅ det blev inte jätte mycket pluggat när de skulle vara med.
Men sen kom Nikki också hem och satte sig ute med mig i solen och då fick inte hundarna vara med..haha

Kommentarer
Postat av: Anna

ooh då kanske man skulle köpt sig en sån :):) glass i stora lass till maaaaj tack

2009-03-20 @ 17:06:23
URL: http://laminerva.blogg.se/
Postat av: Snövit

vad gullig du är!

2009-03-21 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0