090326

Idag har det inte hänt så jätte mycket.
Mest pluggat, och fast att det går otroligt långsamt, så går det i varje fall framåt.
Var även ute och körde en runda i Lomma med Tommy. <3
Det var så mysigt väder på morgonen/förmiddagen att jag var tvungen att ta en tur. Trots att jag bara hade tänkt mig en liten runda så blev det runt hela Lomma kändes det som...
Handlade även lite lunch som jag åkte hem och fixade, sen satt jag lite vid tv:n och åt.
Samtidigt som jag låg och läste lite i min "Hemliga-bok"... hihi nä den är egentligen inte hemlig, vill bara inte berätta vad den heter än, lite mystik måste man väl få ha. :D
Namnet får ni reda på lite senare. Bara för att jag vill retas, men är ensam här...så då retas jag med er istället. Förlåt...
Sen fortsatte jag och pluggade, sen började jag göra en massa andra saker vid datorn som jag inte hade planerat.
Och just nu sitter jag och kollar kläder på Gina Tricot, kläder som jag ska spana efter och prova på lördag när jag ska slösa pengar med Sanne. <3 Ser jag fram emot babe!


Klänningen jag köpte på H&M i lördags. Den ska jag ha när det blir varmare. <3

Kommentarer
Postat av: Snövit

Gud vad gullig klänning! Cant wait to see it on you love!

2009-03-27 @ 20:34:40
Postat av: hanna

den va jättefin :)

2009-03-27 @ 22:30:46
Postat av: Marielle

Jätte fin klänning!

2009-03-29 @ 15:52:35
URL: http://mmwesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0