090331 - fortsättning

Det har inte hänt så mycket sen mitt förra inlägg, idag är det ju tisdag och det innebär en massa tv för min del. Just nu kollar jag på Brothers & Sisters. Tänkte bara titta in och visa att jag lever..:P
Hade tänkt att jobba lite med Twilight innan jag går och lägger mig, men vi får väl se om jag kommer igång och börjar eller ej. Den ska ju inte vara klar förens i Maj, men har mycket som ska lämnas in samtidigt, så vill göra det snabbt. :)
Sitter och väntar på att Hanna ska kolla färdigt på film så att vi kan träffas en liten stund. Har märkt att jag behöver gå ut en liten stund på kvällen för att jag ska bli trött och somna fortare, och inte bara ligga i sängen och glo. Och det är ju inte lika roligt att gå ut ensam. ;)
Sen gillar jag ju sällskapet också...^^
Så mysigt att få uppdatering om hur andras dagar har varit och få berätta lite om sin egen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0