090331

Idag i skolan var det alltså dags för min redovisning om Cancer som jag har hållt på och jobbat med ett tag.
Det gick bra, jag höll mig relativt lugn och sansad, fast att jag stammade lite...men det gör jag annars också när jag inte vet vad jag ska säga. Så jag visste hur jag skulle kontrollera det. :)
Det gick lagom snabbt, inte för snabb och inte för långsamt, jag höll mig nog inom tidsgränsen tror jag.
Efteråt så hade vi enskilda samtal då hon skulle prata om bokrecensionen vi lämnat in innan. Jag fick kommentarer om min redovisning och hon hade bara positiva saker att säga, så det var skönt att höra. :)
När det gällde min recension hade hon glömt att skriva kommentarer i slutet och även glömt att ge mig betyg...suck.
Men jag skulle få reda på det på torsdag istället. Så det är chill.
Efter skolan snackade jag med "Tess" innan jag stack hem och det var möje trevligt! ^^
Alltid lika härligt att stå ute och bara snacka och ta det lugnt när solen gassar på och man får vår-känslor.
När jag kom hem så gick jag direkt och duschade, jag ville vara "vår-ren". Fick för mig att om jag ska sitta ute i solen måste jag ha nytvättat hår...
Tror ni att jag gick ut och satte mig?
Nä, precis! När jag väl var klar och ombytt så hade det kommit moln! Aaah, jag missade solen. :(
Men jag satte mig i sängen och kollade på lite Xena istället. Mycket bättre! :D
Nu gick jag bara upp för att kolla om tagentbordet fungerade, det gjorde inte det imorse..:S Men som ni ser så funkar det nu. Konstigt.
Jag snackar lite med Musse på MSN, men ska dra mig neråt och sätta upp några teckningar som jag fick av min syrra någonstans på mitt rum.
Tjing så länge!! :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Den har varit bra :) men nu är jag trött!

2009-03-31 @ 20:21:34
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0