16 timmar sedan sist...

Hallå hallå, såg att det var 16 timmar sedan jag skrev ett inlägg.. Ojdå, tiden går snabbt ibland. :)
Hoppas att ni mår bra och njuter av att det är fredag.
Jag har ingen aning om hur tiden har lyckats att gå så snabbt idag, jag har knappt gjort någonting alls. :S
Jag har jobbat på min Mind-map till Twiligt, men det har jag bara ägnat lite av tiden till. Resten har jag ingen aning om, det har varit en riktigt slapp-dag idag.

Det är kul att se att fler och fler har hittat hit. Den här bloggen började som en liten "dagbok" som bara några av mina kompisar läste då och då. Men nu när jag kollade på statistiken så såg jag att till exempel den 24 mars var det 51 personer som var inne och läste. Och det tycker jag är jätte roligt! Fortsätt med det!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

älska fredagar=)!!

2009-03-27 @ 21:46:17
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0