Allt försvunnet

Igår när jag satt och skrev på min "book review" i engelskan, så "hängde sig" datorn plötsligt. Men eftersom jag hade sparat mitt arbete precis innan så reagerade jag inte så mycket, utan startade bara om datorn. Bara frö att upptäcka att den förbannade datorn har raderat ALLA mina filer! Alla mina bilder som jag hade på den och alla mina skolarbeten som jag har skrivit och som jag höll på att skriva. Trodde ärligt talat att jag skulle kasta ut datorn genom fönstret!
Så det var ju bara till att sätta sig och försöka återskriva arbetet som jag höll på med så fort som möjligt innan jag hann glöma vad jag skrivit...

Imorgon blir det begravning, usch det blir den tredje begravningen som jag går på under min livstid...
Ser inte fram emot det, jag är inte en person som bör vistas bland sörjande och ledsna människor.
Men det ska nog gå bra, jag ska följa med pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0