Besök i Halmstad

Jag var ju och hälsade på Louise i Halmstad Torsdag-Fredag. Tänkte lägga upp lite bilder här och skriva lite kort vad vi gjorde, eftersom jag inte orkar skriva ett jätte långt inlägg så gör jag på detta sättet istället. :)


Det här var den första synen jag såg när jag gick av tåget.

Sen hörde jag någon ropa och såg den här vackra filuren. <3
 
Sen blev det mat

Lollo fixar mat och sanne leker...men lollos slinky! (Som vi hade mycket roligt med...)

Lollo hade roliga gosedjur..:P

Sen blev det tända ljus, kärlekslåtar och vitt vin.


Lite mys...<3

Lite "Fight club" / brottning...

Häftig bild som lollo tog, med vinglasen i fokus.

Vi blev lite trötta, och jag anväde Sannes fot som kudde...;)

Lollo tappade ljusen så att hon fick stearin på sitt nylagda golv...not good. Det blev till att börja skrapa.

Här städar hon undan bevisen.

Lollo & sanne läser mitt arbete om "The Hours".

Det var lite kort av allt som vi gjorde.
Något som bör nämnas är min högläsning ur "Lille P", sanne och lollo skulle vara snälla små flickor medan jag läste, men busiga som de är så låg de mest och skrattade...vilket jag också gjorde...<3

Vi var även på Öppet hus på lollos skola och kollade på fredagen, så nu vet jag lite hur det ser ut där och kanske blir det även till att börja där till hösten, vem vet.
Vi var även med Guldis, hämtade henne på stationen.
Vi gick lite i stan och kollade i affärer, sen bar det av till Kina Resturant, där alla utom jag åt Sushi. Fast jag smakade faktiskt två av Sannes bitar. Men jag höll mig till nudlar och lite annat som fanns till hands i buffén.

Vi höll på med en massa saker, men orkar inte skriva allt här.
Det blir ju även lite långtråkigt att läsa för dem som inte var med. ;)
Men för att sammanfatta mig själv, det var underbart och jag hade kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0