Bloggandet

Nu har jag suttit och surfat runt lite och läst andras bloggar. Det är helt galet hur beroende man kan bli av att läsa i andras bloggar och om deras liv. Även personer som man aldrig träffat eller ens vet vilka de är.
Innan jag själv skaffade blogg skulle jag aldrig få för mig att läsa någons blogg. Men nu när jag själv är "smittad" så blir det på något sätt mycket roligare att även läsa andras. Man får så mycket inspiration.
Satt precis och läste en tjejs blogg, och nu har jag värsta suget efter att uppdatera min blogg hela tiden och göra den jätte fin med cool design och snygga bilder.
Men det är ju verkligen lättare sagt än gjort. Det händer ju inte så mycket i mitt liv just nu. jag pluggar...och det är typ det. Kul om jag skulle sitta och skriva om alla mina läxor hela tiden...*NOT*, vem orkar läsa om det? ;)

Men jag ska faktiskt försöka att sattsa lite mer på bloggen och uppdatera så mycket som möjligt.
Ska försöka ta nya bilder som jag kan lägga upp så det blir lite roligare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0