Bloggar på...

Skriver ett par rader bara för att jag lovade lollo att blogga som en dåre så att hon skulle ha något att läsa sen nästa vecka, då hon pluggat klart inför sin tenta. <3
Självklart ställer man upp! Så här ska bloggas!! :D
Vissa inlägg kan kanske vara lite onödiga, men jag tycker om att skriva onödiga saker ibland, bara för att få det ur mig. ^^

Sitter just nu och kollar på sista avsnittet av Mia & Klara, naaaw de är så gulliga. <3
Känner mig glad och positiv i aftonen, trots att jag har arbeten som ska skrivas tills på tisdag. Aldrig kul med läxor över helgen, men det är smällar som man får ta helt enkelt. :)
Nä, nu ska jag gå och se om det är någon snö därute. Sen ska jag kolla klart på Mia & Klara och kanske blogga lite mer, om det finns något kvar att säga så klart..:P

Kommentarer
Postat av: lollo

Äntligen kan jag kommentera :D och alla andra med! :) Du får skriva det på bloggen för alla har nog gett upp om att kommentera dina inlägg :) VAD DU ÄR SÖT som skriver för mig skull! Lots of lovelovelove!

2009-03-13 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0