Dagens Outfit


Snodde syrrans egen-designade byxor, som är köpta på H&M men omgjorda till "pirat-byxor" och lite klippta i av min personliga sömmerska. Svart linne som jag köpte i Halmstad på Carlings. Plus nitbälte & näthandske från Malmöfestivalen, och nitarmband som jag inte kommer ihåg var de kommer ifrån och slutligen halssmycke som jag fått av min kära syster. Ojdå, glömde ju solglasögonen från H&M.
På andra bilden är jag redo att gå ut i solen och mysa med hundarna, därav "solbrillorna" så nej jag brukar inte gå runt med solglasögon inomhus...:P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, visst är det irriterande! Tack detsamma :)

2009-03-18 @ 15:47:09
URL: http://mlievensson.blogg.se/
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

Sv: Men eller hur! :) Finns hur mycket som helst man kan fixa o trixa med med hjälp av makeup!



ha en fin kväll

2009-03-18 @ 21:32:51
URL: http://aboutveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0