Frågestund

Personligt:

Namn: Lina Emelie Svensson
Smeknamn? MLI, Törnrosa, Emmie (av pappa)
Piercingar? Nope, men vill ha i läppen...men har nålskräck så hade antagligen svimmat
Tatueringar? Inte det heller, av samma anledning. Men vill ha "Cia" på vänstra foten/benet.
Längd? 169 cm
Hårfärg? Blond
Singel? Ja
Är du kär i någon? Always baby...;)
Haft sex? Öööh, gissa...^^
Är du i ett förhållande? I don't think so...;)
Tänker du på självmord? Inte för tillfället
Tycker andra att du är attraktiv? Vet väl inte jag, fråga dem
Dricker du alkohol? Ja det gör jag
Använder du droger?  Nej, och har aldrig testat det heller



Just nu:

Äter du?
Nej
Dricker du? Nej
Ska du? Nej, eller kanske dricka något
Lyssnar du på? Just nu lyssnar jag på Lips Like Morphine - Kill Hannah
Väntar du på? Att jag ska bli trött, eller bättre tider
Tittar du på? Dator-skärmen
Har du på dig? "Mys-kläder"



Framtiden:

Barn?
Nej
Giftemål? Nej, eller det vet man ju aldrig
Karriär? Det hade varit trevligt med en sån...



Har du nånsin:

Kysst en främling?
Ja, tyvärr kommer jag inte ihåg hur många..
Varit naken utomhus? Om havet räknas, så ja
Tappat bort glasögon/linser? Nej har inget av de
Brutit ett ben? Aldrig, och vill inte göra det heller
Rymt hemifrån? Ja när jag var liten, men kom inte så långt
Gråtit när någon dött? Ja, fast inte så mycket som jag hade velat
Gråtit över en film? Massvis med gånger, men det var ett tag sedan



Senaste:

Film du hyrde?
Ingen aning
Film du köpt? Holocaust-boxen
Låten du lyssnade på? Can you feel the love tonight - Elton John
Låten du laddade ner? Alegria <3
Personen du tänkte på? Privat. ^^
Gången du hade telefonsex? Sorry, don't do that
Klädesplagget du köpte? En klänning och 2 tröjor. (Betalade dem samtidigt)
Personen du fick mail av? Facebook :P
Personen du fick brev av? SSV
Personen du fick sms av? Musse
Saken du köpte? Mjölk och bröd ^^



För eller emot:

Långdistans-förhållande?
Hmm, det kan ju funka
Utnyttja någon? Emot
Självmord? Emot
Att använda droger? Emot
Köra onykter? Emot!!
Förhållande? Det ändras från dag till dag



Har du nånsin:

Ljugit för nån?
Ja, det har nog alla
Varit i slagsmål? Nja...inget allvarligt
Blivit arresterad? No comments..;)

Antal:

Gånger du varit kär på riktigt?
2
Gånger ditt hjärta brustit?
Hjärtan brustits på grund av dig? Jag vet faktiskt inte, men kan komma på iaf 2
Ärr du har på kroppen? Håller inte räkningen, jag är sån som får ärr utan att veta hur



Övrigt:

Vad har du gjort idag?
Pluggat
Var det kul? Inte direkt...
Hur tidigt stiger du upp? Det är olika, idag gick jag upp 9
Gillar du att slåss? Eftersom jag måste hålla igen för att inte slå folk utan anledning, så säger jag ja :S
Vad ska du göra ikväll? Det mesta av kvällen har redan gått, så ska läsa och sen sova
Är du seriös? Ibland ^^
Var har du ont? Ryggen, axlarna, vänster knä, magen och revbenen.
Använder du hårspray? Nej
Kan du stå på händer? I vatten :D
Salt eller socker? Godis=salt, kaffe=socker
Är du glad nu? Nej
Var du glad igår? Lite
Kan du sjunga? Nej..eller kan och kan. Men det låter ju inte bra. ;)
Mer värt än Guld? Mina drömmar
Spagetti eller makaroner? Makaroner
Vart vill du helst åka? Nya Zeeland, England & Italien
Ska bli skoj? Att få åka utomlands någon gång
Ska inte bli skoj? När terminen tar slut
Sparar till? Resa, djuren, kläder & framtiden


Kommentarer
Postat av: Lois

Jag vill stå på händer i vatten med dig.. haha.. arresterad.. Med saft i hand?

2009-03-30 @ 22:46:36
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0