Inte som jag tänkt mig...

Idag har inget blivit som jag planerat. Har inte haft ork till någonting känns det som. Hade planerat att sitta och plugga. Har bland annat en muntlig redovisning till engelskan som ska vara klar på tisdag. Hade tänkt börja i fredags, men det blev inte så. Och igår var jag helt väck så det hade inte ens varit lönt att försöka.
Men har försökt med att åtminstone börja på den idag. Det tog riktigt lång tid, men nu har jag äntligen börjat. Skrivit 6 rader...
Men har hittat fakta så något ska jag väl klarar av att skriva om Martin Luther King.
Men är lite irriterad, nu när jag äntligen har börjat så börjar min syrra klaga och gnälla. Jag hade tydligen sagt att jag skulle komma in på hennes rum och spela lite PS2 igår. Men inte gjort det, och nu är jag alltså skyldig henne att komma och spela. Suck...

Jaja, jag får väl gå in och spela något lite så att hon blir nöjd. Kanske kan vara bra med en paus, så kanske jag kommer igen med nya tag sen. Det går ju ändå inte snabbt framåt här precis.

Hoppas att ni har det bättre än vad jag har det just nu iaf. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0