Koncentrationssvårigheter

Ja, det här med att plugga när jag har bestämt mig för det har aldrig riktigt varit min starka sida. Och idag har jag verkligen fått rätt. Hade bestämt att idag skulle jag skriva klart redovisningen till engelskan. Har jag gjort det nu då?
Nej, men självklart inte!!
Seriöst, jag har alltså lyckats att skriva ihop 8 rader! :O
Jag kan ärligt talat inte säga vad jag har gjort hela dagen som har fått den att gå så snabbt. Men helt plötsligt sitter jag här, klockan är 00:31 och jag inser att jag inte kommit mycket längre än när klockan var 20:00.
Och mer kommer det väl inte att bli skrivit inatt. Börjar få lite smått ont i huvudet och axlarna, så det blir väl till att börja snigla sig ner mot sängen. Inte för att jag är trött, men för att jag inte kan koncentrera mig. Jag börjar seriöst undra om jag lider av något...jag har så svårt att koncentrera mig, jag är fokuserad i några minuter....sen helt plötsligt gör jag något annat eller drömmer mig bort.
Och det spelar ingen roll om jag gör läxor, sitter på lektion, läser någon bra bok, lyssnar på musik eller tittar på tv. Jag kan helt enkelt inte hålla mig till bara en sak. :S
Nu till exempel sitter jag och försöker skriva på redovisningen, samtidigt som jag då bloggar, lyssnar på "Bärnstenskikaren" och kollar på bilder.
Är det konstigt att jag inte får något gjort eller?
Men det går bara inte, jag försökte att stänga ner allt annat och bara ha engelskan uppe, men då satt jag bara och glodde på skärmen. Det gick ÄNNU långsammare...:O

Nä, eftersom jag ändå inte kommer få särskilt mycket gjort är det väl lika bra att stänga av datorn och gå ner och kolla lite på Holocaust! <3


Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg :)

Hoppas du får en bra dag !

Kram

2009-03-16 @ 09:10:28
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: magda

oj, hur kan man ha en rörlig bild sådär? :P Fin blogg förövrigt!

2009-03-16 @ 22:44:49
URL: http://maagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0