Pappas dator

Nu sitter jag här nere på mitt rum med pappas bärbara i knäet. Jag tänkte att om jag tar den så kanske jag får mer gjort av mina arbeten än om jag sitter där uppe, det fick jag ju förra gången. Enda problemet är ju att jag har allt sparat på den andra datorn..:P Så nu måste jag ju ändå upp och starta den andra och spara över allt på USB-minne, smart planering va? ;)

Men jag tänkte att jag kanske skulle börja på historian som jag inte börjat på än, då kan jag ju bara spara över det liksom. Hur smart är inte jag, hihi. Men det finns ju en anledning till att jag inte börjat på historian...jag vet inte vad jag ska skriva. Aaaaah... Men jag får väl börja med frågor som man kan försöka att besvara senare. ^^

Shit det gick snabbt, öppnade precis ett fönster och började skriva frågor som jag ville ha svar på. Kom på tre stycken direkt. Jag fick känslan av att jag hade lite "flow", enligt psykologin.

Kommentarer
Postat av: H

sv: Hehe okej

själv så är man läxfri hela helgen, woho :D skönt som fan

2009-03-29 @ 13:31:03
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0