Plugga? Nja, jag vet inte...

Från början hade jag bara tänkt att sitta och softa och kanske plugga lite gran idag. Inte för att jag måste, utan för att jag vill göra klart så mycket som möjligt på en gång. Trots att historian inte ska vara klar fören om 3 veckor och engelskan ska inte vara klar fören i Maj, men vill göra det mesta med en gång i alla fall. Men tydligen så räcker det inte med att bara tänka att man ska göra saker, man måste faktiskt göra dem också. Och det var ju inte lika roligt. ;)

Så jag tänkte att jag skulle slänga mig i duschen och sen klä på mig, alltså inte bara myskläder som jag brukar gå runt i på helgerna. Men nu har jag alltså gjort det, även bryggt mig en kopp med kaffe, så nu är det ju meningen att jag ska börja plugga igen. Tja, jag får väl ta och göra ett försök i varje fall...:)

Kommentarer
Postat av: Linda

jag har inga planer ;)

2009-03-29 @ 17:21:54
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ursäkta för ett sent svar har inte haft någon tid för bloggen i helgen..



SV: Jag kan säga att jag älskar dom skorna, dom är både supersnyga och sköna och inte alls svåra att gå i :)

2009-03-29 @ 17:38:41
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0