090317

Eftersom min stackars Tommy har blivit enhjulad, efter pappas ryck då han skulle fixa däcket...så tog jag tåget till skolan imorse. Det var faktiskt mycket mysigare än vad jag hade väntat mig.
Solen sken ju och det var vår i luften. Hörde fåglar som kvittrade och massa ungar som var ute och gick.
Själva engelska lektionen gick rätt okej, kände dock att jag var helt lost. Jag var på lektionen, men var i en annan värld. Satt mest och kollade på människors ansikten och deras läppar medan de redovisade. Fråga mig inte om vad alla pratade om för det vet jag inte. Jag höll koll på några, men nästan lika många missade jag...*suck*
Trots att jag inte kände mig klar med min redovisning, så redovisade jag ändå.
Det gick faktiskt bra om man tänker på att jag satt och skrev klart arbetet i natt, och sen läste igenom det en gång innan det var dags för mig att gå upp...:P

Är hos Angela nu och skuttar omkring. :D
Skriver mer sen när jag kommer hem. ^^



Så nu är jag hemma! Orkade inte börja ett nytt inlägg så jag fortsätter på detta...:P
Idag visade sig vara en riktigt lyckad dag.
Efter skolan följde jag med Angela hem. Åt och drack mumsig varm choklad...gott!
Sen kollade jag på medan hon lagade mat, duktig kock!
Promenerade med hennes übersöta vovvar och sen tvättades det lite. Haha, att tvätta kan vara så underhållande. :D
Satt vid datorn lite och uppdaterade bloggen, sen käkade vi och avrundade med att kolla på tv.
Är det något jag har lärt mig idag så är det att hålla sig borta från nördar...de blir seriemördare om man vill det...:O Hahaha, nej jag vet det är ingen som fattar vad jag menar med det var ett program som handlade om ett gammalt par som blivit mördade.
Vi började kolla på Underbar och älskad av alla, i början var den rolig men ju längre vi kollade desto mer förvirrad blev man. Vad handlar den egentligen om? Och varför envisas hon med att göra allt så komplicerat för sig? :P
Sen sms:a Hanna och frågade om jag ville följa med henne och handla. Så efter 8 timmars trevlig tid, följde Angela mig mot Obs, och sen mötte jag Hanna utanför vid 10 över 9.
Sen gick vi runt och var duktiga hemmafruar som "storhandlade". Efter det blev det till att tvätta bilen. 
Så jag var väl hemma vid halv 11 tror jag. Sen gick jag och Kotte på en natt-promenad och hade det roligt och mysigt som man bara kan med Kotte. Min söta älskling som gör allt för uppmärksamhet. <3

Och nu tänkte jag börja att dra mig mot sängen, känner att ögonlocken är lite tunga. Det blir tidigt ikväll, kan vara skönt för en gångs skull. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0