Stackars Tommy

Innan jag skriver om vad som hände i morse så måste jag bara påpeka att jag saknar min LOIS så mycket.
Trots att det inte var länge sedan vi sågs så kan jag inte hjälpa att sitta och tänka på dig, min darling. <3
Måste komma och hälsa på snart igen!! Pussar!

Jaja, för att hålla mig kort om dagens händelser så är det följande som gäller:

Jag körde moppen till skolan, när jag kommit ungefär halvvägs så får jag PUNKTERING! :O
Skitläskigt verkligen...på bakhjulet också. Varför ska allt hända mig o min moppe?
Vi får punktering, vi blir påkörda, hastighetsmätaren pajar, någon slår på min stackars Tommy (moppen) så han är helt skadad liksom. :( Stackars mig och Tommy!

Jag var som sagt lite mer än halvvägs till skolan och hade 10 minuter innan lektionen började. Så jag tänkte först skita i det och gå hemmåt igen, men sen tog jag mitt förnuft tillfånga och ledde moppen till närmsta parkeringsplats där jag parkerade och låste den.
Jag hade i varje fall lite tur, för medan jag började traska mot skolan så sms:ade jag Emelie på historian och sa vad som hänt, och turligt nog för mig så var hon i närheten och frågade var jag var och om hon skulle komma och hämta mig. Vilket jag självklart tackade ja till...^^
Snäll snälla Emelie hämtade upp mig vid Obs och sen bar det av mot Komvux.
Kom en kvart försent, men läraren visste tydligen vad som hänt, eftersom en i klassen hade cyklat förbi mig och sett vad som hänt...utan att stanna och säga hej!! :O Taskmört...;)

Efter lektionen gick jag och Musse till Obs och handlade lite snabbt och sen gick vi och hämtade min moppe. Och snälla Musse följde mig tillbaka till Åkarp, så att jag slapp gå själv. Sen satt vi i "parken" vid bommarna och snackade filmer. Trevligt och mysigt, skönt att höra att jag inte är den ända med min sorts filmsmak. ^^

Men hela vägen hem var ju milt sagt jobbig eftersom jag släpade på moppen samtidigt. Var väl hemma vid halv 3, och vi slutade 20 i 1...:P
Kastade mig direkt in i duschen och sen var det dags att slänga i sig något att äta. Nu har jag alltså fixat med det nödvändigaste, men har fortfarande engelska redovisningen kvar att skriva. Men allt jag vill är att lägga mig ner och vila lite. Har så sjukt ont i ryggen, har ju redan från början problem med ryggen och självklart blir det ju bara värre om man ska släpa en moppe med sig hem från Arlöv. Men jag överlever, har så sjukt ont bara.

Kommentarer
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

Svar: Det var så lite så :D Allt för er vettu ;) Men det är verkligen kul att exprimentera lite extra ibland, och se hur ögonfärgen ändrar sig beroende på hur man sminkar! :D



Ha en fin kväll!

2009-03-16 @ 18:52:12
URL: http://aboutveronica.blogg.se/
Postat av: F O U T O S E ♥

SV; Åh! Tack så mycket :) följ mig gärna via bloglovin? :) ♥

2009-03-16 @ 19:22:06
URL: http://foutose.blogg.se/
Postat av: F O U T O S E ♥

sv; ojdå, konstigt :o

Men det gör inget♥ :)

Tack iafl♥

2009-03-16 @ 19:39:45
URL: http://foutose.blogg.se/
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

Vad kul att du tycker de :)

Jag ska fortsätta med en massa smarta tips!

Håll utkik vettja ;)



Take care /veronica

2009-03-16 @ 19:58:07
URL: http://aboutveronica.blogg.se/
Postat av: Musse

Hehe, my pleasure =)

Alltid kul och gå en runda och bespara naturen på... ahh fukk it, CAR CHASE FOR THE WIN! =D



Men det var kul ^^ Trevlig liten eftermiddag =) + att jag slapp städa mesta när jag kom hem eftersom jag hade "gått hem från skolan" =D hehe



We'll have to do that again =)



Puss <3

2009-03-19 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0