Min prinsessa

Jag kan bara inte fatta att det är sant...
Har det verkligen hänt?
Försöker att radera ut skriket, blodet och dina ögon ur mitt huvud. Men samtidigt är det allt jag kan tänka på.

Det är inte så våldsamt som det kanske låter. Men Bonnie var inne och kidnappade Leia från mitt rum. Leia låg och sov i en mössa i sin bur på golvet och Bonnie tog tag i henne genom mössan, så hon bet inte hål på skinnet. Men marsvin är väldigt känsliga små varelser och antagligen har Bonnie kommit åt något organ när hon plockade upp henne.
Jag hörde hur Leia skrek och rusade ner för att kolla vad som stod på. Då kommer mamma med Leia i famnen och berättar vad som hänt. Hon har inga ytliga sår och jag sätter mig med henne i famnen och virar in henne i en handduk eftersom hon inte ska frysa, om hon skulle hamna i chock. Då helt plötsligt började hon rycka och kasta huvudet fram och tillbaka, det såg nästan ut som om hon försökte kräkas. men det kan inte marsvin göra, så det såg så underligt ut.
Då ser jag hur det kommer ut blod och skum genom Leias nos, och fattar vad som händer. Hennes lungor har kollapsat och hon håller nu på att kvävas och dränkas...i min famn!
Sen helt plötsligt rycker hon till med huvudet och sen rör hon sig inte mer.
Kvar sitter jag med min prinsessa i famnen och blodfläckar på min tröja och tårar som inte slutar att rinna.


Kommentarer
Postat av: Frida

Nej, vad hemskt :( Beklagar sorgen. Stora kramar till dig

2009-03-14 @ 19:37:48
URL: http://nyponkvist.blogspot.com
Postat av: Anna

beklagar älskling :( pusspusspusspuss

2009-03-14 @ 21:57:28
URL: http://laminerva.blogg.se/
Postat av: Lois

:'( Tänker på dig!

2009-03-14 @ 22:53:22
Postat av: Elin

Tack för den gulliga kommentaren tjejen :)

Och gud vad jobbigt förresten, Tack och lov har jag inte förlorat någon av mina små katter än. Jag lider med dig.

2009-03-15 @ 16:00:24
URL: http://elinsodrin.blogg.se/
Postat av: Elin

Det gör absolut ingenting att du kommenterar :) och tack för att du gillar min blogg också! Och tack för att du tyckte det var en snygg outfit. Tack tack skulle väl kanske räcka egentligen :P haha.

2009-03-15 @ 16:52:09
URL: http://elinsodrin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för de fina kommentarerna. <3

2009-03-15 @ 16:52:56
URL: http://detelja.blogg.se/
Postat av: Musse

Sorry babe =(

Tror inte de finns något jag kan säga som kan få dig att känna dig bättre, men finns här om det är något, even if it's just a hug.

2009-03-15 @ 17:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0