Dags att sova

Just nu sitter jag och kollar igenom Jenny's bdb. Så sjukt fina bilder du fotar gumman! Och när jag satt och kollade igenom bilderna så kände jag igen mig i vissa av bilderna som du visat för mig innan. Vad jag gjorde och hur jag mådde och allt sånt när jag såg några av dina fina bilder. Sen började jag ju att tänka...vilket jag alltid göra när det börjar bli dags att gå och lägga sig. Jag tänker, och tänker, och tänker, sen är det inte lönt att gå och lägga sig eftersom jag bara ligger och grubblar på en massa. Som tur är har jag inte märkt av att jag inte sover tillräckligt mycket än. Men det kommer väl en vacker dag då jag inte orkar hålla mig vaken på lektionen, eller kollapsar eller något. Jag vet inte vad som kan hända...:P
Vad jag vill ha sagt med detta inlägget är att det är dags för mig att gå och lägga mig nu.
Ska läsa lite i One Piece tills jag somnar. Det är en av mina tre favoritmanga! De andra två är Emma & Conan - Mästerdetektiven. <3

Kommentarer
Postat av: H

sv; men det ska nog gå bra på mina prov!



om du gillar min blogg, lägg gärna till i blogglovin? ;>

2009-03-25 @ 08:08:34
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hellu =)

Ja, det blir massa jobb, men skönt är att jag iaf blir ledig helgen efter då det är min födelsedags =) Sen lördag har jag tagit ledigt för att åka på elmia, men då får jag jobba in helgen efter det i stället, så man inte förlorar pengar :D

Hihi...

Ha en underbar dag, här har vi sol, sol å sol..

Kramar i mängder <3

2009-03-25 @ 09:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0