Mys med House

Satt och gosade med hamsterpojken House igår..:P
Har inte gosat så mycket med honom eftersom när han kom och bara var en plutt så bokstavligt hatade han mig. Jag fick känslan av det i varje fall. Första dagen då jag skulle hålla honom så bet han mig i fingrarna 5 gånger innan jag gav upp och satte ner honom igen. Men igår när jag tog upp honom för att kolla om han hade några tovor (långhåriga hamstrar brukar ha lite problem med att "kamma" pälsen själva) så blev jag riktigt positivt överraskad. Han lät sig lugnt lyftas upp och sen satt han i mitt knä, medan jag satt vid datorn. Sen fick han även springa runt i stolen jämte datorn lite. Man måste ju motionera liksom. <3

 
Lille plutten när han bara var 5 veckor. <3

Kommentarer
Postat av: Lois

Så sjukt söt han är! Ååååh vad jag saknar att ha en hamster... Ni har ingen kull på gång? <3

2009-03-13 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0