090312

Vet att klockan är ganska mycket, men känner faktiskt inte för att sova.

Skolan gick bra idag, först diskussion på engelskan. Vilket var sjukt jobbigt, för det spelade ingen roll vilken sida jag var på jag tyckte ändå att de på andra sidans argument lät bra..:S
Sen blev det lite prat utanför, vid cyklarna. :D Och nu kan jag inte sluta tänka på gluggar...haha Angela, det är ditt fel! :P
Du skaffar glugg och jag skaffar vassa huggtänder. Sen kan vi springa runt och göra utfall mot stackars oskyldiga människor. ;) Vilket par alltså. Haha jag kan redan se det framför mig.

Sen bar det av hemmåt för min del och snabbt slänga i sig en liten bit mat innan det var dags att sticka tillbaka till skolan och ha den sista lektionen i Psykologi.
Självklart så drog jag ut på tiden innan jag skulle sticka och när jag väl var påväg så LOSSNADE ena handtaget..:O Alltså gasen. Så jag kunde inte gasa, utan det vara bara att gå in o hämta pappa så fick han hjälpa mig. Han satte fast den så gott det gick, men den är fortfarande lös. Så det blir till att hålla ordentligt i den när jag kör..:P
Trots att jag fick lite problem så hann jag precis till lektionen, bara 2 minuter försenad.
Fick reda på mitt betyg i kursen, VG vilket jag är nöjd med. Det var det betyget jag hade förväntat mig med tanke på mina resultat. :)

Så det har ju faktiskt varit en ganska lyckad dag, både spänning och skratt. Precis vad jag behöver...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0