Vädret

Idag har det varit både höst, vinter och vår.
Imorse när jag vaknade så sken solen mig i ansiktet och jag blev glad och positiv av det fina vädret. Men när det väl var dags att ge sig av mot skolan så var det molningt och grått, värsta höstvädret. Sen på eftermiddagen och nu ikväll har det snöat som bara den och snön la sig ner på marken. Men nu när jag var ute och kollade hur det låg till för tillfället, så regnade det!
Idag har alltså varit en ganska konstig dag om man tänker ur vädrets synpunkt. :S
Allt på en gång liksom.
Man blir ju helt förvirrad när vädret håller på och skiftar sådär hela tiden. Mn hinner inte vänja sig.

Och jag bara sitter och fryser hela tiden. Är så sjukt trött på att alltid frysa. Måste till och med ha täcke i soffan när jag kollar på tv, bara för att jag inte ska frysa och skaka. Tråkigt är vad det är..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0