090519

Hade ju som sagt nationellt prov idag. Det var inte lätt! Jag blev lite överraskad faktiskt...!
Men det gick och hyfsat bra i alla fall. Som vanligt var jag och Angela klara först och vi fick båda två kommentarer av läraren som såg ganska chockad och lite skeptisk ut över att vi redan var klara, vi hade nämligen nästan en halvtimme kvar på oss. Och alla andra satt kvar med bekymrade ansikten. men jag vet inte varför hon inte lärt sig att jag skriver proven lite snabbare...och jag har ju fått bra resultat på dem också, så då ska man väl inte klaga?...;)

Efter lektionen satte vi oss ner och snckade vi tegelväggen, eftersom muren var upptagen.
Sen fick vi ju trevlig skugga av träden och löven också, ett plus i kanten! :)
Satt och snackade och hade en trevlig början på tisdags-eftermiddagen. Sen skuttade var och en hem till sitt och jag satte mig vid datorn och tv:n. Men efter ett kort tag blev det bara tv:n. Och nu har jag varit iväg och handlat lite mumsig fika till mig själv så nu ska jag njuta av lite Vicar of Dibley! Me love! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0