090523

Igår var det då Hannas 21 årsdag!
Jag gick till Annie innan det var dags för fest och hon sminkade mig och fixade mitt hår.
Blev sjukt nöjd med resultatet!
Jag hade min blåa klänning ifrån H&M som förvandlade mig till en riktigt liten partypingla. Great! ;)
Sen vill jag bara tillägga till Nikolina (om du läser detta) att jag har mitt halsband och örhängen som jag fått av dig en gång i tiden på mig!


 

Hos Hanna var det fullt ös och jätteroligt! Vi hade tur med vädret som tillät att vi satt ute och åt och festade.
Så det var toppen!
Långbord med massa människor runt omkring och supergod smörgåstårta! Bravo Emma!
Jag hade jätte trevligt och det var kul att träffa några av de som man inte sett på ett tag.

  

Att mitt önskemål om skorna skulle slå in hade jag aldrig trott, men Annie du är verkligen en räddande ängel!
Jag provade ett par av Annies skor som jag skulle ha till klänningen och de passade fint! Men gissa vad?! Jag fick dem!
Är så lycklig! Nu har jag äntligen ett par svarta högklackade skor, vilket jag har velat ha de senaste månaderna, men inte hittat några passande! Och så får jag ett par som jag verkligen gillar och som passar mina fötter! Aaaargh, är överlycklig!


Och de snygga skorna som jag älskar! <3

Kommentarer
Postat av: Snövit

Man känner knappt igen dej babe! Så stylad och i KORT klänning! niice

2009-05-25 @ 14:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0