Blivit upphämtade <3

Nu har Pandora och mamma Viv, som också fick följa med, blivit upphämtade.
Hoppas nu bara att de uppför sig väl. Eller uppföra sig vet jag att de kommer att göra, särskilt Viv.
Men jag hoppas att de är lugna och lagom nyfikna, eftersom det är människor som inte är vana vid möss och även de som är rädda för dem som ska hantera dem. Så de får ju inte vara för nyfikna, så att de kryper in i tröjärmar och sånt, då hade väl den stackars människan med fobi fått ett anfall.
Väldigt trevlig kille som var här och hämtade dem, han var väldigt intresserad och glad för att få låna dem.
Jag berättade lite småfakta som kanske kunde vara intressant.
Bland annat att:

*Det bara är en myt att möss älskar ost. Ingen av mina möss som jag har haft har varit intresserad när jag gett dem ost.

*Att många är rädda för svansen, och tror att den är kall och slemmig. Det dom inte vet är att möss faktiskt har päls på svansen också och därför är den varm och inte alls slemmig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0