Dagens checklista

Här är mina planer inför dagen!
Kommer att ändra efterhand som jag blir klar med uppgiften. :)
Detta är mest för min egen del, för att jag ska känna mig motiverad att göra sakerna. ^^

  • Städa till marsvinen                           [X]
  • Damma mitt rum                                [X]
  • Dammsuga mitt rum                         [X]
  • Städa på rummet                               [X]
  • Läsa ett kapitel i New Moon             [X]
  • Skriva biografin om Jane Austen    [/]
  • Städa till Diablo                                  [-]
  • Träffa hanna!!                                      [X]
  • Träna på redovisningen imorgon   [X]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0