Du har ju ätstörning förtusan

Snacka om att jag blev chockad innan idag vid middagen. Min familj gick ihop i värsta koncpirationen emot mig. Jag hade precis vaknat efter min lilla eftermiddags lur, och var helt seg och trött och inte alls hungrig.
Så jag ville inte ha någon mat, sa att jag skulle värma sen när jag vaknat lite mer.
Då kläcker pappa ur sig: "Du har ju ätstörning förtusan". Mamma o nikki skrattade lite och höll med...:O Och Nikki sa:"Det vill jag också ha".
Sen tvingade de mig att sitta kvar vid bordet ute hos pappa tills jag hade ätit något. Shit värsta ansträngningen.
Jag blev verkligen chockad, de har aldrig gjort något sådant innan, men man blev ju glad över att de visade att de brydde sig och inte ville att jag skulle bli hungrig senare på kvällen.
Vilken omtänksam familj man har. Fast just då kändes det som värsta påhoppet...

Nu sitter jag vid datorn och gosar med Kung Caspian som springer runt i mitt knä. Sitter och skriver frågor till Therese redovisning imorgon, jag har sagt att jag ska ställa frågor till henne så ställer hon till mig sen. :) Det är bra med team-work.
Ska bara skriva klart sen ska jag nog gå och läsa lite i New Moon som jag lånat av Sanne, innan det är dags för att sova. Har sovmorgon imorgon och börjar inte fören klockan 11.00. Härligt.
Ska antagligen iväg med Hanna efter skolan och göra lite ärenden. Stoff & Stil, IKEA & Systemet var några punkter hon nämnde. :)
Det är så härligt att åka bil med hanna, för vi vill ha ut samma av bilresan. Antingen snacka eller sitta och lyssna på hög musik och bara kolla på vägen. Inte som vissa som ska ha musik o snacka samtidigt.
God natt på er! Hörs imorgon!


Caspians fru Naomi (den svarta rumpan) och två av döttrarna Queen (den svart/vita) & Quarter (den svarta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0