Ett oväntat biobesök

Gårdagen slutade inte direkt som jag hade väntat mig. Fast på ett positivt sätt.
Sanne ringde igår vid sju tiden och frågade vad jag hade för mig.
Eftersom jag bara satt och pluggade så sa jag det.
Hon bjöd med mig på bio, så jag stack in till Lund halv nio för att se Änglar & Demoner, med min babe.
Sjukt bra film!
Mitt tips för er som redan har läst boken, vänta några månader så att ni hinner glömma alla viktiga detaljer i boken. Själv läste jag den för snart 2 år sedan. Och det var lagom länge sedan. Eftersom jag kom ihåg alla de större viktiga detaljerna, men glömt bort de mindre så satt jag bara och njöt av filmen fullt ut! Det var vissa saker som jag märkte var annorlunda ifrån boken, men det var inget som jag störde mig lika mkt på som när man till exempel ser på Harry Potter-filmerna. Eller Twilight...
Sen gick vi till stationen för hon hade kört moppe till Lund och ställt den vid stationen.
Jag hittade rätt spår o köpte biljett, sen stod vi där och väntade ett litet tag innan Sanne gick mot sin moppe och mitt tåg kom strax därpå. Var i Åkarp runt halv 1, och började min långa färd hemmåt som hindrades lite av att jag gick och sms:ade med Joakim hela vägen.
Sen var jag hemma, jag hade fått för mig innan jag skulle in till Lund att jag skulle plugga när jag kom hem. Men så blev det inte eftersom jag var riktigt trött och bara ville sova. Satte mig på stolarna på framsidan lite och svalkade mig, eftersom jag hade gått snabbt hem, sen gick jag in och la mig o läste i New Moon, tills 2. Mysig kväll hade jag i varje fall! :)
Hur var er afton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0