Gårdagens händelser

Igår så åkte jag då in till Malmö för att träffa min älskling och följa med till tatueraren.
Det var en helt ny upplevelse för mig, men det var inte farligt, och jag reagerade inte ett dugg på nålarna. Så nästa steg är väl bara att sätta nålarna i mitt eget skinn. Inte lika lockande om jag ska vara ärlig. ;)
Men vi åkte direkt till tatueraren och sen satt vi och väntade ett tag eftersom hon inte var klar med "klienten" som var före Sanne. När vi väl satte oss i rummet så gick det hela väldigt snabbt, jag satt och läste lite historia samtidigt som jag pratade med Sanne och försökte distrahera henne. Medan telefonen ringde och hon som tatuerade gick för att svara så passade jag på att ta en snabb bild på den halv-färdiga tatueringen. ;) Buse som jag är.
När vi var klara gick vi in mot centrum och efter lite oroliga blickar hittade vi China Box, som vi kastade oss över. De hade så att man fick sitta ute, så där satt vi i solen och njöt för fullt! Så jäkla gott det är alltså!
Vi gjorde upp lite planer inför helgen och den kommande tiden, hennes föräldrar åker till Frankrike imorgon...;)
Sen begav vi oss mot tåget och åkte hem igen, en sjukt full och sjabbig gubbe beslutade sig att sitta vid samma sätten som oss, så vi fick även lite öl-os och öl skum på väggen att titta på.
När jag hoppat av tåget mötte jag Linda på stationen, hade följe med henne en bit sen stod vi och snackade och tog igen förlorad tid. Det blir så när man inte träffas så ofta, finns alltid något att prata om.
Sen begav jag mig hem, och resten av kvällen var jag helt slut och gick och la mig vid 11!!!!! Tidigaste jag lagt mig på flera månader! Jag var själv helt chockad, satt inte ens vid datorn när jag kom hem. Helt galet!

Men nu ska jag skriva klart om Agatha Chrisite, arbetet skulle ju ha lämnats in idag. Så jag måste skriva klart och sen skicka in det till henne. Bilder ifrån gårdagen kommer när jag är klar med mitt arbete!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0