Gråsparv och plugg

Det blev visst en timmes pluggande i solen! Härligt!
Fick mycket gjort! Nästan helt klar med biografin om Charles Dickens!
Och jag kom på vad det var för en liten fågel jag fick besök av! Gråsparv!
Så nu har jag döpt den lilla gråsparvstjejen till Fiona. Fint va? :)
Efter pluggandet gick jag in och tog mig en liten dusch, och nu sitter jag här och dricker pepparmints te.
Ska skriva klart om Dickens, sen ska jag läsa lite i New Moon, innan jag börjar packa ihop mina grejer som jag ska ha med mig in till Malmö idag. Det borde jag väl hinna? Jag har ju faktiskt 2 timmar på mig innan jag ska gå.
Glömde ju säga att jag faktiskt hann få lite färg på benen ute i solen....haha Jag fick märken!

Vi hörs senare, har en känsla av att jag inte kommer att kunna slita mig från datorn på ett tag..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0