Het som en get

Nu sitter jag här och läser det sista i Historia-boken som jag har i läxa tills på Måndag, borde väl även börja öva på redovisningen som jag har på Måndag. Men det hittar jag säkert tid för i morgon...hoppas jag.
Skriver även på en biografi om Jonathan Swift till engelskan. Ska skriva om 5 författare ifrån olika tidsåldrar, har än så länge skrivit om Shakespeare, och nu håller jag på med Swift.
Det går sakta framåt, men det går.
Var och handlade med mamma o Nikki idag, hittade lite grejer. Köpte klänningen som jag pratade om, bilder kommer senare eftersom jag ska ha den på Hannas fest imorgon, så ser till att bli fotad där ;)
Sen köpte jag även en lång lila top på New Yorker och där hittade jag även ett par svarta silkes-boxer. Har alltid velat ha det, men aldrig tagit mig i kragen och handlat. Men nu har jag ett par, som jag älskar. De är väldigt bekväma, tänkte ha dem som pyjamas o även mysbyxor här hemma. :)
Glömde säga att den lilla figuren på ena benet är snubben i Scream och det står "I know where you are" på dem! <3

 
Bilderna är väldigt posé-iga, men jag härmade en av deltagarna i Top model. Ber om ursäkt...:P

Kommentarer
Postat av: LOIS

Du är ett flitigt bi du! Snygga kläder, och bilder SKA va pose-aktiga :)



sv; greyhounds är söööta! men nog inte min typ av hund ändå :( vill ha lite mer rejäl men som det ändå är fart på. Du om någon borde kunna komma med tips :)

2009-05-23 @ 10:50:56
URL: http://llojse.blogg.se/
Postat av: ida

Åh fota som är så kul, roligt med en trip till köpenhamn. Ska du hitta på i helgen då=)? kram

2009-05-23 @ 11:31:15
URL: http://kulilulis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0