I ask of you

Sitter och lyssnar på Anastacia - not that kind.
Jag har alltså lyssnat igenom Cher albumen, nu är det dags för Anastacia...^^

Gårdagen var kul, fast otroligt regnig och kall. Det regnade ju konstant i Köpenhamn igår! Vafan, så åker vi dit för att fota...var där i nästan 5 timmar, det slutade inte regna ens 1 gång!
Men det blev lite mat-pauser inomhus istället och lite vandrande för skojs skull, men det var bud på att hoppa in i en affär och köpa ett paraply. Men det var dyrt...och jag har ju paraply hemma, men kameran fick gott stanna i sin väska största delen av trippen.
Fick en trevlig nyhet, en av mina vänner är inte längre singel!
Blev sjukt glad för hennes skull eftersom jag vet att hon velat att detta skulle hända länge!
Puss till dig sweetie darling! ;)

Nä idag blir väl en riktig slappe-dag. har inget planerat, mer än att plugga lite engelska och göra lite av historie sakerna som finns på It's learning.
Ha det bra, så hörs vi senare! ^^

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller på att städa, men har en liten paus nu :)

2009-05-17 @ 13:19:29
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0