Jag blev jagad av en galen tiger

"Idag blev jag jagad runt skolan av en galen tiger..."
Det var vad dagens inlägg skulle handla om.
Jag inser att det inte är någon som fattar vad jag menar, men ibland behöver man lite mystik i vardagen. Eller hur?
Dagens lektion var soft, hade prov i gramatik, men det gick på en halvtimme och vi fick lov att gå när vi var klara. Stod och snackade med folk som vanligt och hade det trevligt. Sen satt jag och "Tigern" oss på en gräsmatta och fortsatte att pata.
Vi fick en jäkla massa ragg alltså...iof gick de typ i 9:an allihopa, men vaddå?
Ragg som ragg...;)
En av dem gjorde till och med kullerbyttor fram till oss och satte sig och började prata.
Jag fattade ingenting, satt och undrade ett tag om jag kände honom, men glömt bort vem det var. Men sen kom jag fram till att jag inte hade en aning om vem han var.
Trevlig var han i alla fall!

Nu är jag hemma igen och magen kurrar så det är dags för mat nu, åt 2 champinjoner innan, tyckte jag skulle vara nyttig...men nyttig blir man fasen inte mätt på! Så nu ska jag äta nudlar, har i och för sig förätit mig på det och är inte så sugen på att hugga in, men magen är hungrig. Your wish is my comand, heter det väl...;)

Toooodelidooo!
Maaaaaaaat!


Ett fint träd, jag tror att det är han i svart som gjorde kullerbyttor.


Dom snyggaste skorna i stan...och ägarna är inte så dumma heller...;)


Hade mitt fina armband på mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0