Jag har blivit med blomma

Haha, ja som rubriken säger så har jag blivit med blomma.
Jag åkte in till Lund idag för att möta mamma och gå o kolla på hennes nya glasögon...som inte hade kommit.
Men påväg tillbaka mot bilen så gick vi in i blomsteraffären för att kolla lite.
I söndags när jag var och kollade på Marias smycken och glas så köpte jag ett ölglas som jag ska använda som vas.
Och man kan ju inte ha en vas utan en blomma.
Sen jag läste "Timmarna" så har jag varit besatt av blommor, och vill fylla hela huset av buketter. Men det är ingen som förstått min besatthet, och tagit mig på allvar. Heller ingen som köpt blommor till mig, fast att jag påpekat att jag velat ha...vilka vänner man har va..;P (skojar bara)
Men nu har jag alltså kommit en bit på vägen. Jag har en egen vas, och en egen blomma! :D
Har aldrig köpt blommor till mig själv innan, men det ska jag fortsätta med. Om en enda blomma kan lysa upp ett helt rum, då är det värt att fortsätta med det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0