Jag vill ha, jag vill ha...

Det är så mycket jag vill ha nu!
En superduper klänning som jag älskar ifrån H&M, mörkblå fransig klänning som jag vill ha.
Men jag insåg att jag först borde spendera pengar på att få tag på ett par svarta högklackade skor...om jag bara kunde hitta några som jag vill ha och som passar mig.
Har hittat ett par som jag skulle kunna tänka mig, men vill titta i fler affärer först.
Men gud jag vill bara ha allt nu!
Sen har jag ju egentligen inte råd heller med att shoppa en massa.
Alla har ju bestämt sig för att fylla år på vår/sommar halvåret så alla pengar man har kvar efter csn, går ju främst till presenter...haha.
Det blir ju inte till att kunna spara så att man har något i sommar. :P
Men ack vad jag har drömmar om vad jag vill ha. :D
Kan inte någon bara ge mig ett par högklackade skor i strl 38-39.
Jag kräver inte mycket, bara det är klack på dem och att de är hyfsat feminina. :D
Så kan ja köpa klänningen sen ^^


Köpte detta armbandet på cocoo.se precis. Love it!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha jo!

2009-05-17 @ 16:33:59
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Em då!! Jag har exakt likadant.. fast med guldband. :D Ha det toppen! PUSS

2009-05-17 @ 23:16:16
URL: http://anilokin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0