Kaffe fungerar som lockbete

Igår kom Sanne och hälsade på. Jag blev väldigt glad och överraskad att hon faktiskt beslöt sig för att åka hit. Jag mötte upp henne vid stationen och vi vandrade hem till mig och lämnade hennes väska och sen gick vi till lekplatsen för att möta Hanna lite och sitta och snacka. Efter en stund skulle Hanna iväg och hämta sin mamma, så jag och Sanne satt kvar ensama på lekan och snckade lite. När vi tröttnat började vi vandra runt i Åkarp lite och fortsatte och prata.
Slutligen så hittade vi en annan lektplats som vi satt och snackade på, tills klockan var halv 1.
Eftersom Sannes sista tåg gick klockan 1 så gick vi hem till mig och hämtade hennes väska och sen gick vi till stationen.
Tåget var lite försenat, men det kom tillslut. Tog avsked av varandra och sen satt jag på statioen ett tag och tittade ut över Åkarp (så gott det nu gick därifrån). Sen gick jag hem och la mig och kollade lite på Xena tills jag upptäckte att klockan var halv 3 och att det kanske vore bäst att sova lite.

Vaknade i morse av att mamma kom in och tjatade om att jag skulle gå upp. Hon satte till och med på kaffe för att locka upp mig. :)
Maria skulle komma vid 1 och hämta sina nya möss som var redo att flytta så jag var ju tvungen att gå upp och vara klar och hinna städa pojkarnas bur eftersom den var i stort behov av det. Honorna skulle även ha sitt andra bad innan de flyttade. Så det tog ju lite tid, men hann ändå med att sitta och mysa och dricka kaffe och läsa lite i Step on it cupid.

Nu har mamma Naomi flyttat hem och även två av hennes döttrar och en liten kusin pojke till de båda flickorna. Det blev alltså 4 möss mindre helt plötsligt.

och nu sitter jag och ska göra mig redo, ska på möte i Lomma med objektivet 17:30. Ska bli spännande...mitt första medlemsmöte. ^^
Så jag måste sticka nu!
Men ha det bra alla ni där ute!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0