Ledig

Ingen lektion idag, eftersom jag redan haft den muntliga delen av de nationella proven.
Känns skönt att slippa gå upp i tid och göra sig iordning för att sen sätta sig på moppen och köra iväg mot skolan...
Men ibland kan det ju självklart vara roligt att komma till skolan, alltid trevligt att träffa alla roliga människor i klassen.
Men en lång-helg är ju inget som jag klagar över precis...;)
Vaknade senare än vanligt idag, segade upp ur sängen och skuttade in i duschen. Vaknade till liv och tog lite frukost. Satte mig sen i sängen (där jag nu har spenderat resten av morgonen) drog ner persiennerna, tände ljus och började kolla på alla program som jag spelade in i tisdags. Tyvärr så går ju alla mina favoritprogram samtidigt på tisdagar.
Så jag spelade in Navy CIS, House, Christine och Brothers & Sisters. Har nu jobbat mig igenom bandet och är på det sista programet nu. Vilket är vääääldigt underhållande om vi säger så ^^
Sitter mest och segar mig och tänkte att det kunde vara smart att uppdatera bloggen lite nu när jag ändå bara sitter och kollar på tv. :)

Vet inte riktigt vad som händer i helgen, det ända jag vet om är att Maria kommer och hämtar sina musbebisar på söndag, så då minskas mitt bebisantal lite till. :) Det är sjukt hur söta musbebisar kan vara ^^
Ska visa bilder sen när jag sätter mig vid den andra datorn.


Nä nu ska jag gå tillbaka till mitt tittande av Brothers & Sisters. <3

Vi hörs senare igen// puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0