Massa plugg och tatuering

Imorgon ska jag följa med Sanne in till Malmö då hon ska tatuera sig. :)
Då jag känner mig sjukt stressad just nu med skolan så har jag planerat att ta historia boken med mig. Egentligen hade jag behövt en dator, för det jag måste göra först är att skriva klart om författarna..."bara" 2 kvar. Och det har tagit över en vecka att bara skriva om 3...*suck*
Men eftersom det känns lite ohyfsat...och svårt eftersom jag inte har en bärbar, så blir det historiaboken istället. Har ju sista provet på Måndag. Snacka om att det är mycket som ska vara med på detta provet.

Tekniken
Imperalismen
1:a Världskriget
Ryska Revolutionen
Mellankrigstiden
2:a Världskriget
Kalla kriget

Men har redan läst igenom tekniken tillräckligt, ska läsa om imperalismen en gång till sen är den också avklarad... Sen är det bara resten kvar. Jag har en taktik där jag läser allt två gånger, inte för att jag kan lova att den hjälper, men den lugnar mig ^^
Nä, nu ska jag gå en kort liten runda och sen gå och lägga mig.
Måste skingra tankarna lite ibland, och då finns det inget som slår en liten promenad.
Men det får bli en riktigt kort en, för jag känner faktiskt att jag för en gångs skull är trött och skulle kunna somna!
Yeah, för johannesört!
I told you that it worked, Angel...

Kommentarer
Postat av: Lois

Usch vad mycket till provet. Jag kan iaf berätta att 100-åriga kriget varade i 116 år, ifall det frågas ;)

2009-05-27 @ 10:57:46
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0