Onsdagar och busmöss

Nu är jag hemma ifrån skolan igen!
Det finns både för och nackdelar med onsdagar.
Fördelar:
*Jag är uppe tidigt
*Har hela dagen framför mig
*Hinner plugga mycket

Nackdelar:
*Jag är uppe tidigt
*Jag har hela dagen framför mig

Anledningen till att det kan vara både bra och dåligt att vara uppe tidigt är att när jag väl kommer hem igen så måste jag ju underhålla mig med något. Det går alltid, men det är inte det lättaste alltid.
Men nu ska jag sätta mig framför tv:n och kolla på, gissa vad?....Just det, Vicar of Dibley!
Till sällskap har jag musbröderna Oden & Oogie Boogie. Och som fika blir det kaffe och en bit gul paprika...om den är kvar när jag väl sätter mig, Oden och Oogie sneglar nämligen lite längtande på den. ;)

 

Mer bilder på brödernas äventyr på bordet kommer sen, när jag ätit klart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0