Sentimental, snart skola!

Sitter här och är lite sentimental. :P
Lyssnar på Everything Burns - Anastacia & Ben Moody, vilken jag första gången jag hörde den hittade på en egen liten saga till. Dessvärre så bestod det mesta av sagan om något som jag själv har varit med om, så varje gång jag hör den nu så börjar jag ju tänka på min saga. Jag är så otroligt smart ibalnd alltså!
Sen upptäckte jag ju igår att Nikolina har en blogg! Hur har jag lyckats att missa detta?!
Så jag beslutade att börja läsa den ifrån början till slut! ;)
Jag har "jobbat" mig igen April, Maj & juni 2007. Så jag har ju bara några år kvar. ;)
Men det är kul att läsa, eftersom jag dök upp i ett inlägg..;)
Haha, nä men det är intressant att läsa eftersom det är "min lilla lillasyster" och Cias moster. (Remember?)
Så nu har jag suttit här för länge igen! Måste rusa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0