Still in bed

Jaha då sitter jag här i sängen igen...
Kaffet i högsta hugg (som alltid) och lite skorpor på en tallrik. Mums vad jag ska njuta av min frukost. Först vill jag bara tillägga, nej jag gick inte upp nu. Har varit vaken sen tidigare.
Gick och la mig vid 2 igår och vaknade av att klockan ringde klockan 9, men jag låg kvar till 10. Orkade verkligen inte gå upp, var ju lika trött som när jag gick och la mig.
Sen har jag legat och läst lite i New Moon som jag lånat av Sanne. Har bara kommit till tredje kapitlet, men redan händer det grejer! Ojoj, jag önskar bara att jag kunde läsa lite snabbare, men oturligt nog för mig är jag en av dem som läser riktigt långsamt och verkligen läser och går igenom varje ord i huvudet. Det är lite frustrerande när man har en bra bok som man vill läsa klart med en gång...man kommer ju ingen vart. :P

Varför satte jag mig nu här vid datorn och slutade att läsa?
Jo, just det nu kom jag ihåg..:P
Jag tänkte ju börja lite smått på uppgiften om författarna, men jag känner på mig att det inte kommer att bli av nu. Vi får väl se helt enkelt, kanske hinner jag skriva lite idag, kanske blir det mer vampyrer...eller varför inte lite Nintendo DS? :D

Vi hörs senare när jag har bestämt mig för vad som ska hända idag!

Kommentarer
Postat av: M - Livet som hockeyfru

Nej men gud vad roligt! Hoppas ni får det så kul :D

2009-05-15 @ 11:56:08
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: M - Livet som hockeyfru

Äsch, du piggnar nog till =)

2009-05-15 @ 12:12:22
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag pluggar till undersköterska!

2009-05-15 @ 12:22:43
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0