Champagne-frukost planerad!

Fråga mig inte varför, men ju senare det blir det knasigare blir jag.
Upptäckte precis att jag satt och hade en ganska livlig konversation....med mig själv! Jag stod för båda parterna åsikter också...haha detta är då inte något som jag gör medvetet, utan det brukar hända när jag har varit utan mänsligt kontakt för länge...:D

Idag hände då något roligt efter engelska lektionen!
Jag, Maria och Therese gjorde upp lite mer planer inför nästa torsdag, vilken är vår sista engelska lektion.
Jag tipsade Therese om att hon kunde ta en liten shot på morgonen innan nästa gång hon skulle redovisa.
Min smarta plan ledde slutligen till att vi ska ha champagne-frukost på gräsmattan utanför skolan klockan 9 på torsdag morgon. Vår engelska lärare kom förbi, så jag råkade bjuda in henne också. Jag fastnade i den livliga stämningen, chockerande nog så såg hon faktiskt glad ut och verkade tycka att det var en bra idé! Hon sa att hon skulle titta förbi på ett glas, så vi får väl se. ^^
Gud så roligt, jag ser mer fram emot detta än vad jag gjort mot något på sista tiden. Ska bli så roligt!
Sen efter frukosten ska vi in och ha våran sista engelska lektion, sen blir det till att åka hem och sova lite och fixa sallad för min del. Vi ska nämligen till Angela sen vid 7.
Vi tänkte oss ett litet knyt-kalas, I'm the sallads-maker! ;)
Och till frukosten står jag för jordgubbarna, grädde och socker! På kvällen fixar jag salladen. ^^
Det ska bli kul att få känna sig lite mer vuxen och ha något att ha lite mer ansvar för.
För sen på kvällen, har jag en känsla av att det är någon annan som får ha ansvar över mig....haha


Kommentarer
Postat av: jenny

här är det strålande sol nu, underbart! solning idag :)

2009-05-29 @ 09:11:19
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0