Lista 090526

Jag blev lite peppad och deppad av att tänka på att alla andra verkar använda sin tid på ett effektivare sätt och få ut mer av dagen. Så idag vill jag njuta av varje timme och verkligen känna att jag gör något!
Så därför har jag gjort ännu en lista med saker som jag vill ha klart idag!
Tyvärr så är det ju tv-tisdag, så jag får ju räkna med mina program som aktiviteter...;)
Dagens checklista ser ut så här:

  • Åka moppe med Nikki & köpa snacks        [X]
  • Sola i en halvtimme                                        [X]
  • Skriva klart biografin om Jane Austen         [X]
  • Läsa klart kap 9 i New Moon                         [X]
  • Städa till Diablo                                                [X]
  • Kolla på Ugly Betty                                           [X]
  • Kolla på DH & spela in till mamma              [X]
  • Kolla på Christine                                            [X]
  • Kolla på Brothers & Sisters                            [X]
  • Träna på historian. Läs om Tekniken          [X]
  • Träna på historian. Läs om Imperalismen [X]

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0