090514

Så jäkla härlig dag det har varit idag, trots lite mindre missöden som fått mig ur form.
Börjar naturligtvis med att gå o lägga mig allt för sent igårkväll och alltså inte får sova tillräckligt. Men eftersom det var redovisning klockan 10 på morgonen så var det ju bara att gå upp, duscha och sätta sig och läsa igenom allt igen.
Tydligen var jag inte den enda som inte sovit tillräckligt, Angela hade ju inte sovit alls.
Men satt i klassrummet och försökte koncentrerar mig, men allt jag kunde göra var att sitta och sjunga i mitt huvud och gå igenom min egen presentation. Och när jag inte gjorde det och faktiskt lyssnade så märkte jag hur skakig jag faktiskt var. Det har börjat att pirra i mina händer, precis som det gör när foten somnat och håller på att vakna. Fast idag så kändes det så i hela kroppen...snacka om sömnbrist!
Men jag ramlade inte ihop och när det var min tur så gick jag fram och gjorde mitt bästa. Var nervös som in i, vilket jag inte riktigt förstår varför, eftersom detta inte var den första presentationen jag gjort i klassen, och vi var typ 6 pers bara. Men men, lite skakig och darrig var jag, men det märktes tydligen inte så mycket.

Jag tyckte att det gick väldigt snabbt, hela lektionen och sen var det till att ta en pratstund med Angela, Maria & Celie.
Vi planerade mer inför den 4 Juni, då vi ska gå ut och ha trevligt. :)
Sen förflyttade jag o Angela oss till "elhuset" (har ingen aning om vad det är) där fanns en vägg som vi kunde luta oss mot och fortsätta snacka.
Massa galna machokillar som skuttade runt och utdelade karate-sparkar mot varandra mitt framför oss.
Vi blev inte imponerade....
Där satt vi och kollade på förbipasserande och hade diskussioner.
Både djupa och de lite mindre allvarliga, där det slutar med skratt-attacker.
Där satt vi i nästan 1 timme och 45 minuter, sen var det dags att ta sig hemmåt och äta.
Men innan det så hann vi med lite bilder.
Måste bara visa en av dem, för den blev så söt.
Och eftersom jag skriver det här istället för dagbok så vill jag ju komma ihåg alla minnen. :)
En sak som är säker och det är att det kommer att bli väldigt tomt utan dig!



(Tog den som du redigerade lite "Ängel", hoppas att det gick bra. Som du sa så blev det så bra kontrast)

Resten av dagen har mest gått åt till att slappa och lyssna på musik.
Har fått för mig att jag ska lyssna igenom alla mina skivor, jag börjar med Cher albumen. :)
Varför jag ska göra detta har jag ingen aning om..:P Har man tråkigt så har man.
Den enda inlämningsuppgift som jag har kvar att göra är inte fören till om 2 veckor.
Så känner mig ganska avslappnad just nu.
Men om jag har tråkigt imorgon på min lediga dag, så vet jag ju vad jag kan börja med. ^^
På lördag ska jag till Köpenhamn med Objektivet och fota! :) Ska bli kul, men känner mig inte riktigt peppad.
Inte för att jag inte vill dit, men är verkligen så jäkla sjukt trött.... hela tiden!
Även när jag precis vaknat vill jag bara gå och lägga mig igen. 
Knasigt va?

Nä nu ska jag lyssna klart på skivan jag är på nu, sen ska jag stänga ner och gå ner och lägga mig.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är ledig idag så det är skötn!

2009-05-15 @ 10:23:21
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: M - hockeyfru

Vad mysigt! Jo men precis, men både jag och min sambo gillar promenader och är väldigt djurkära båda 2 så en liten jack russel kommer bli kanon =)

2009-05-15 @ 10:46:54
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: M - Livet som hockeyfru

Jo det är inte kul.



Ja men precis! =) Nja jag ska bara umgås med min sambo som är borta så jäkla mycket just nu. Så ska bli skönt. dudå?

2009-05-15 @ 11:35:27
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0