Tiden bara flyger förbi ibland

Shit vad snabbt en hel dag kan gå ibland.
Helt plötsligt är klockan tjugo i 12 och jag har inte pluggat klart allt än.
Hade planerat att skriva klart om Jane Austen och göra en massa nyttigheter idag, men så blev det ju naturligtvis inte....*suck*
Tror ni nu jag sätter mig och råpluggar?
Nej, jag har boken framför mig och läser lite då och då.
Men jag snackar med en massa folk på MSN samtidigt.
Snackar om kameror med Joakim, om datorer med Musse, om min klänning i lördags med Adam och om provet imorgon med Angela. Man kan ju bli psykad för mindre...;)
Men nu tänker jag sätta mig och läsa klart boken, sen är det dags för en liten nattesömn, så att jag inte somnar på lektionen med huvudet bland provpapprena...;)

Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0