Jenny i telefon

Sitter och snackar med Jenny i telefon nu. ^^
Så härligt att få prata med min raring...<3
Hon är ute o promenerar med Blitz och ringde mig under tiden. Sen följde jag med henne hem igen i telefonen då alltså. Skönt att få snacka av sig lite. Annars när folk ringer så vill de alltid något.
Jenny vill bara prata, utan någon anledning. Vilket gör att man känner sig lite mer uppskattad. :)
Thank you darling!
Hoppas att du får en trevlig kväll och att du laddar mobilen och ringer mig sen igen. ^^

Nu ska jag gå ner och lyssna på musik och ligga och glo in i väggen på mitt rum.
Och vara så tråkig och deprimerad som bara jag kan. För jag äger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0